2019-02-27 Informacja Urzędu Stanu Cywilnego w Kłecku

Informacja Urzędu Stanu Cywilnego w Kłecku

w związku z wdrożeniem dowodów osobistych z warstwą elektroniczną planowane są czasowe przerwy techniczne, w tym przerwa w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych. W celu zminimalizowania ewentualnych, związanych z tym niedogodności  po stronie obywateli – Gmina Kłecko przygotowała niezbędne informacje w tym zakresie.

Zaplanowane na 4 marca 2019 r. wdrożenie dowodów z warstwą elektroniczną to zmiana wymagająca technicznych prac serwisowych. Gmina stara się je skrócić do koniecznego minimum i wykonać tak, by w tym czasie  obywatele w możliwie najmniejszym stopniu odczuli jakiekolwiek niedogodności.

Ważne informacje:

  • W środę 27 lutego 2019 r. czasowo wyłączona będzie możliwość wnioskowania przez Internet o dowód osobisty. Usługa ta zostanie włączona ponownie 4 marca.
  • W piątek 1 marca od godz. 12.00 nastąpi przerwa techniczna w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych. Oznacza to, że od tego momentu do końca godzin otwarcia urzędu, nie będzie możliwości załatwienia spraw dotyczących dowodów osobistych, w tym złożenia wniosków o dowód osobisty oraz wydania już spersonalizowanego dowodu. Obywatele  wnioski o dowód osobisty mogą składać maksymalnie do godz. 11.30, aby Urząd miał czas na wprowadzenie danych do systemu, a od 4 marca wnioski będą przyjmowane już na nowych drukach.
« Wróć
Gmina Kłecko w liczbach
7 658
liczba ludności
13192 ha
obszar
760
lat tradycji