REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

Przedsiębiorca zamierzający na terenie Gminy Kłecko prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Kłecko. Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:

  1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
  2. numer identyfikacji podatkowej NIP,
  3. określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:

  1. dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50 zł, określonej na podstawie załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1044),
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
    w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    o następującej treści:

Oświadczam, że:

  1. dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne
    z prawdą;
  2. znane są mi i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454).

Powyższe oświadczenie powinno zawierać także:

  1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
  2. oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia,
  3. podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.

Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


Zmiana wpisu:

Zmiana wpisu następuje po rozpatrzeniu wniosku o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej. 

Do wniosku o  zmianę wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:

  1. dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 25 zł, określonej na podstawie załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1044),
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
    w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Wniosek o zmianę wpisu do RDR


Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.

Wymagane dokumenty od wnioskodawcy i miejsce składania:

Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zawierający:

  1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
  2. numer identyfikacji podatkowej (NIP),
  3. numer rejestrowy (numer wpisu)

Wniosek o wykreślenie z RDR

Opłata skarbowa:

  • Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
  • Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa
    w wysokości 17zł, termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku
    o wydanie zaświadczenia.

Rejestr Działalności Regulowanej

ZEZWOLENIE NA OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH
I TRANSPORT NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH

Urząd Miejski Gminy Kłecko informuje, że zezwolenia na prowadzenie działalności otrzymały następujące firmy:

 

  • Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, tel. (61) 427 01 16 wew.102-103
  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Gnieźnie, ul. Kiszkowska 7, 62-200 Gniezno, tel. (61) 426 44 37
  • EKOS Barbara Frankowska, Dębnica 10, 62-271 Działyń, tel. 608-679-617  
  • SPÓŁDZIELNIA NABYWCÓW, 62-271 Działyń, tel. (61) 427 97 00
  • WC SERWIS Spółka Komandytowa, ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze, tel. (31) 278 45 31

 

Wzór wniosku o udzielenie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wraz z wykazem wymaganych dokumentów

Uchwała nr III/16/10 Rady Miejskiej Gminy Kłecko z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań, jakie powinni spełnić przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Opłata skarbowa za wydanie decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wynosi 107 zł.

Gmina Kłecko w liczbach
7 658
liczba ludności
13192 ha
obszar
760
lat tradycji